En Fredag å en Lördag.



Lugn och harmonisk Fredag, med finfolk på nattbesök. Diana och Knoddis sov hos oss i Fredags. 



Lite chips och dip, men jag köpte fel chips.. och fel dip,för Dianas smak, så det var mest jag som käkade.

M.U.M.S.


Lördag

Ja det var ju en kväll för sig. Jääkligt skojjig, och spontan-ig. Hade inte lust för 5 öre från början, för vi skulle ju till Ystad på Cruicing, men vår chaffis blev sjuk :-(. men jag sa till mig själv "IN i duschen med dej o sätt på lite musik, männska". Å så gjorde jag. Blev assnygg (om jag själv får säga det).



Eller vad tycks ?

Iväg till en kompis kompis, som jag inte träffat innan, och blev såå glatt överraskad. VILKEN bruuud alltså !! hur skön som helst.
Där sitter vi å spånar och drömmer om Ystad som inte blev av, skrattade, pratade killar och flyttar å fan vet allt.
Så fick vi då napp. Vi har chaffis !!
Wohooooo...!!!

In i bilen å iväg i en hast. MOT YSTAD ! Där blev sedan en del missuppfattningar men på det stora hela hade vi AS-SKOJJ!

Jag blev även döförälskad i hennes lägenhet ! Så kär, att jag ska ringa o kolla om jag får ta den. Hon ska flytta från orten (trist) och den e ledig från Augusti.



Så, till next time, take care, folks.




.


Kommentarer
Postat av: Zilla

Men Kaddi lilla vi vet ju till 100% att de e en liten FLICKA där inne har sett lilla kissemurran o allting annars hade ja då ALDRIG målat hela rummet rosa hahaha :D O du va skitsnygg i lördes! ;)

2012-05-14 @ 10:26:12
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/
Postat av: Anouk

ja väldigt snygg var du!:D Gillar läpparna:)



haah ingen fara med chipsen:P Jag åt ju ändå:D

2012-05-14 @ 13:29:06
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0