Sagan om ett Lypsyl




Jag har haft lite huvudbry dom senaste dagarna. Mitt lypsyl har tagit slut ! Och jag har karvat i det för att få ut det allra sista. Och då är det ju så här, att det är inte vilket Lypsyl som helst, utan ett som kommer från Unionen (som jag ärligt snott av Viktor). Det finns INGET som är lika bra som det lypsylet..helt seriöst. Det är sååå soft, och har en svag doft av vanilj. Och hur FANKEN får jag tag i ett Lypsyl från UNIONEN bara så där ??

Så igår, tror fasen jag blev bönhörd, dundrar tre glada tjejer in från facket på jobbet. Tror ni jag blev glad !!?



Wohoooo... å så KLART hade dom med sin främst bra information till oss arbetare, men även lite godis, pennor, nyckelring OCH.....LYPSYL !!



SIMPLY THE BEST !




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0