Tja, Tja Bloggen !




"Tja, Tjaaa Bloggen ! Alltså JAG har bytt jeeeans......"





Haha...nä, eller jo det har jag väl ÅXÅ gjort. Fast det var nog inget att blogga om va ? :-). Nej, jag har haft ONT !
Men det är väl ingen som undgått att läsa om det på fejjan, va ?
En gubbe druttade ju in i mitt knä så jag trasade sönder allt som höll fast knäskålen. Behöver jag säga att jag höll på tuppa av utav smärtan. Ujj..
Hoppat på kryckor i 1 vecka, men nu e jag nästan dans-klar igen, lagom till kallelsen kommer för mina tår.. puuh. Orkar inte tänka på det just nu. Den dagen den sorgen.


Jag har hunnit vara på 80-tals fest på Hedningarna MC, och nästa helg ska jag på Cruising i Ystad.



Wohooo vad SKOJ det ska bli !!..Å Petra äger en omgjord likbil ( :-O ) som hon byggt om till raggaråk, å den ska vi ragga i. Så då jävlarrrrrr...



Knoddis
Givetvis har jag umgåtts med lilla knoddelina, mitt barnbarn med. Jag har lärt henne "Eskimå-pussas" och blinka "Fjärilen". Hon e så gooooo !!

Mån-Tor
Annars vardagarna är sig rätt lika. Jag stiger upp, jobbar, kommer hem, lagar mat, trött som en GNU så ibland blir det en 30-minuters vila på soffan. Sen drar jag över med dammsugaren, städar kattlåda, lagar mat, diskar.. å kollar på Big Brother kl 22-23:00. Efter det-nattblosset o sen direkt i säng.

Rätt boring eller hur ?!.. ett helt vanligt Svenssonliv med andra ord. Jag umgås inte med folk på veckorna heller. Jag pallar inte ta mig iväg nånstans. Man e rätt sliten efter en jobbardag och när man har fixat hemma och klockan blir 7, ja då vill man bara softa.



Jag går lite på sparlåga och väntar på SRF o det e bara 5 veckor kvar. "Packa-ner-listan" är påbörjad. (ber till han där uppe att det inte blir operation då bara)


SÅ !
Lite update fick vi nu va ?!




Ha re, folks.




.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0