7,33 / gång




Om Tyskland.




Har ju bara varit där och handlat priiiit en gång innan, så detta ser jag som en trevlig utflykt. Jag var in å kikade på hemsidan, å Jisses vad billigt det är då ! Det är ju så det nästan vattnas i munnen. Jag ska inte köpa tokmycket, och jag e ju en öl-tjej, så det blir nog pilsner som kommer fylla upp mitt fack i bussen, antar jag.
Fatta 3 flak för 100 DKK, det är ju som rena rama Julafton ;o)



Det jag handlar kommer räcka lääänge.. jag vet inte, men jag TROR att jag inte dricker så jättemycket i mängd.. finns ju dom som köper en 3-liters vinbox varje helg liksom, eller hur ?. Och ett flak räcker till 3 fester för mig. Det blir 7,3 33 cl pilsner per gång. Och ett flak räcker i 1 månad.

Eller har jag helt fel verklighetsuppfattning ?...nää va ?

;o)




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0