Hoppas på bevis

 
 
Ikväll ska det banne mig ske !
 
 
Jill Petersson är känd från flera spirituella TV-program, däribland "Det okända" och "Förnimmelse av mord".
Ikväll ska jag träffa henne !
 
 
Jag ska på storseans, och det ska bli så jäkla intressant, kan jag lova.
 
Jag tror ju på "hokus-pokus" som en bekant, läs Dianas Pappa, kallat det. (han tror INTE på sånt då). Vad vill jag då ha ut av kvällen ? Allra helst hoppas jag så klart på att hon ska se någon intill MIG, och att hon kan säga något väldigt specifikt som bara JAG vet, någor riktigt personligt.
Nu är vi ju ett rejält gäng som anmält oss, så nån av oss borde hon ju kunna säga nåt till. Det e ju lika skoj det.
 
Bäddat för eftersnack.
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0