Tebax efter Operationen !

 
 
Nu jäklar är Katti G:sson tillbaka !.. och det med råge.
Känner att jag har massor att skriva om :-)
TÄNK att det är så länge sedan jag bloggat att jag hade glömt BÅDE användarnamn och lösenord.
Skam på torra land, eller hur ?!
 
Vart ska man börja ? vad skrev jag om sist ?
Ja det var väl dags för operationen av min eländiga fot som stod på schemat när jag lämnade afbetet för nästan 6 veckors sjukskrivning. Jag ska dokumentera lite bilder här. Ni har nog sett dom flesta på fb, men detta är mest som minne för min egen del nu då.
 
Håll till godo.
 
 
 
 
                 Före                                                   Efter 8 v                                   Spikarna från tårna
 
 
 
Ja som du ser e det på bättringsvägen, å jag mår fiiint :-)
Dagen till ära går jag med vanliga skor på BÅDA fötterna !
 
Så nu klassar jag mig som F.R.I.S.K !
 
 
Avslutat kapitel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0