SUCK MY ASS

 
 
 
Ja, vad säger man ?
 
Man e ju allt annat än flitig på att blogga :o(
Ingen förklaring har jag på det heller. Men detta har ju häntförr, att jag haft bloggtorka, känns som jag skrivit det ofta på senaste tiden.
 
Var iaf på det bästa kalaset EVER i helgen ! Kräftskivan, "SUCK MY ASS" kräftfest i Växjö på Small County Choppers MC.
Hujedamej vad skojsigt det var.
 
Jag kämpade som en idiot för att få med mig nån kompis upp, utan resultat. Skulle tälta först, och då e det roligare om man e 2. Men sen kom jag på att jag kan ju slagga nångra timmar i BILEN, så jag drog upp ensam,.
Å det gjorde ingenting (bara jag som var lite nojig innan).
 
 
När e nästa ?
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0